Algemene info
Algemene informatie voor onze gasten

Aankomst en vertrek
- De kamer is op de dag van aankomst beschikbaar vanaf 15h, tot 11h op de dag van vertrek. Voor gebruik van de parkeerplaatsgelden dezelfde tijden.
- Tenzij bij het boeken uitdrukkelijk anders aangegeven, wordt ervan uitgegaan dat u zich op de dag van aankomst voor 20h bij de receptie meldt. Dent u pas later te zullen arriveren, laat ons dat dan tijdig weten a.u.b.
- Wenst u of bent u genoodzaakt één of meerdere dagen eerder te vertrekken dan oorspronkelijk medegedeeld, breng dan de receptie uiterlijk de dag voor uw afreis daarvan op de hoogte a.u.b.
Toegang tot het hotel
- De voordeur van het hotel wordt omstreeks 22h gesloten. Na 22h dient u de code in te toetsen, de onderste hendel om te draaien en de deur open te trekken. Zo heeft u 24h/24h toegang tot het hotel.
- De receptie is geopend van 08h tot 22h.
Het ontbijt
- Het ontbijt wordt opgediend in het restaurant van 08h tot 10h.
- Het ontbijt kunt u reserveren bij de receptie, dit ten laatste om 18h de dag voor u wilt gebruik maken van het ontbijt.
Telefoon
- Bij de receptie kunt u op verzoek, en tegen betaling, een gsm gebruiken. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot onze receptie.
- Bij vragen buiten de openingstijden van de receptie kunt u altijd terecht op het nummer: +32 (0) 59 50 14 24
Internet
- Overal in het hotel is er draadloos internet. De naam van het draadloos netwerk is Alpha01, de code die u dient te gebruiken is alphaguest
Schoonmaak van de kamer
- We vragen u vriendelijk de kamermeisjes elke dag de gelegenheid te geven om de kamer schoon te maken, zo mogelijk voor de middag.
- Wenst u dat dit op een bepaald tijdstip gebeurt, dan kunt u dit gerust afspreken met het kamermeisje of de receptie.
- Leg de te verversen handdoeken in het bad of de douche a.u.b.
Voor deze voorzieningen en diensten kunt u zich wenden tot de receptie:
- Parkeergelegenheid (betalend – reserveren is tijdens drukke periodes noodzakelijk, het hotel is niet aansprakelijk voor eventuele schade of diefstal).
- Wekdienst
- Kopieer-/scanservice
- Kluisje op de kamer
- In bewaring geven van bagage
- Aanvragen taxi
- Briefpapier & omslagen
- Naaigerei
- Strijkijzer
- Schoenpoetsservice
- Borden, bestek enz. voor gebruik op de kamer
- …
Tenslotte nog dit...
- Meld ons technische gebreken op de kamer a.u.b., zodat we ze zo snel mogelijk kunnen verhelpen.
- Vergeet niet wanneer u de kamer verlaat zorgvuldig de deur op slot te doen. Zorg er ook voor dat's nachts, wanneer u in bed bent, de kamerdeur op slot is.
- Denk erom dat het hier aan de kust zelfs 's zomers plots hevig kan beginnen te waaien en regenen. Doe dus zeker bij dreigend stormweer zorgvuldig de ramen dicht voordat u de kamer verlaat. Let er ook opdat de gordijnen niet uit het raam waaien a.u.b.
- Vergeet niet bij vertrek de sleutel van de kamer weer af te geven a.u.b.
We wensen u een aangenaam verblijf!